Koronavirus: Kontakt oss via vår Portal om du trenger hjelp fra oss. På grunn av begrenset kapasitet, håper vi du har forståelse for at ventetiden på telefon er lengre enn normalt. Om ønskelig ringer vi deg tilbake så fort vi har anledning.

CrediCare Portal på alle digitale flater

Overgang til html-plattform gjør CrediCares portal tilgjengelig på alle digitale flater, også mobile. Skiftet fjerner også utfordringen enkelte nettlesere har hatt med den gamle silverlight-teknologien.

– Portalen kan nå brukes problemfritt i alle nettlesere, i tillegg til alle mobile flater. Dermed kan du nå hente informasjon du trenger direkte fra ditt nettbrett eller smarttelefon. Du er ikke lenger avhengig av å ha PC tilgjengelig for å utføre enkle handlinger i portalen, forteller kunderådgiver Hans Petter Selland.

Får du e-post fra CrediCare om saker vi trenger din tilbakemelding på i portalen, løser du dette enkelt fra mobiltelefonen din; trykk på linken i e-posten for å logge inn, portalen åpner seg og du kan enkelte velge relevant svar. Slik kan vi gi din kunde raskt svar og en god brukeropplevelse – til beste for både deg og kunde.

Dette kan du løse i portalen:

  • Totaloversikt over kunder og faktura som CrediCare har til behandling for deg
  • Saldo og status på enkeltfaktura
  • En samlet oppgaveliste – hvor vi trenger din tilbakemelding
  • Registrere direktebetalinger eller gi betalingsutsettelser
  • Rapporter og remitteringsbrev
  • Registrere nye oppdrag og kreditnota
  • En innlogging for flere porteføljer

Opp- og nedlastning av filer må du selvsagt gjøre fra en pc eller annen enhet som hvor dataene ligger eller skal lagres. Det samme gjelder excel-rapporter som fungerer best på PC eller Mac.

Oppdragsgiver kan ordne så godt som alt selv
Oppdragsgiver kan følge opp saker døgnet rundt, og det meste kan sjekkes og løses i portalen. Vi håper at den nye teknologien vil gi våre oppdragsgivere et enda bedre og mer tilgjengelig verktøy, og dermed en enda enklere hverdag.

– Noen kontakter oss ennå for å løse saker de enkelt kan løse selv. Grunner er nok at de ikke vet hvor enkelt de selv kan løse det i portalen.

En annen grunn kan være at de får veldig raskt svar fra oss både via e-post og telefon. Vi får gode tilbakemeldinger på portalen, særlig når vi forklarer og viser hvor enkelt det kan gjøres, smiler Hans Petter.

TIPS: Brukernavnet ditt er e-postadressen du har oppgitt til CrediCare. Har du glemt passordet så får du nytt ved å klikke på «glemt passord».

Les også: «Ny, moderne og solid IT-plattform»

Tilbake til artikkeloversikt