Digitalisering av remitteringsrapport

Enklere hverdag med ny teknologi - Bra for deg og bra for miljøet!

Med en ny, moderne og solid IT-plattform ruster CrediCare seg for fremtiden og åpner for å ta i bruk ny teknologi. Som en del av dette, vil flere av våre brev og rapporter forbedres og digitaliseres. Det betyr at remitteringsrapporten kun vil være tilgjengelig i portalen, og du slipper motta denne pr. post.

Hvorfor digital remitteringsrapport i portal?

  • Remitteringsrapportene blir samlet digitalt på et sted – enkel oversikt og sikker lagring.
  • Har du internett, har du tilgang – ikke avhengig av postgang og dokumenter.
  • Rapporten er tilgjengelig samme dag som utbetalingen skjer – du får raskere tilgang til rapporten.
  • Flere kan ha tilgang til rapportene – opprett egen bruker til f.eks. regnskapsfører.
  • CrediCare tenker på miljøet – mindre papirforbruk ved å digitalisere.

I tillegg til at rapporten digitaliseres, er også oppsettet og innholdet i rapporten betydelig forbedret. Rapporten vil nå være dekkende for den ukentlige mva. fakturaen.

Trenger du hjelp til pålogging i portal, opprette flere brukere eller en generell gjennomgang av mulighetene i portalen? Sjekk ut våre FAQ først, eller ta kontakt med våre hyggelige medarbeidere på support.

Les også: «CrediCare Portal på alle digitale flater»

Tilbake til artikkeloversikt