Husk at vi i CrediCare nå treffes på ett telefonnummer - 22 80 70 00!

Pasientservice frigir tid til å fokusere på pasientbehandling

Pasienter som trenger hjelp i forbindelse med betaling kan kontakte CrediCares Pasientservice. Pasienten møter da kundebehandlere med høy kompetanse og erfaring med å besvare spørsmål om alt fra egenandeler og frikort til fakturakopi og betalingsavtaler.

– Du kan være trygg på at dine pasienter blir behandlet med respekt og forståelse. Vårt fokus er å ivareta den gode relasjonen mellom behandler og pasient. Dette reduserer administrasjon og tidkrevende spørsmål rundt betaling, slik at du kan fokusere på behandling av dine pasienter, forteller teamleder på Kontaktsenteret, Anette Hugøy.
– ”Pasientservice” ligger under avdeling Kontaktsenteret, og er opprettet for at vi skal ha fokus på pasientservice når vi blir kontaktet av personer som har mottatt faktura. Kundebehandlerne er hjelpsomme, og har høy kompetanse til å svare korrekt på de fleste spørsmål pasienten måtte ha vedrørende betaling. I tilfeller der pasienter er uenige i faktura vurderer saksbehandler saken, og sender en henvendelse via portal til oppdragsgiver, der man ber om kommentar til påstand fra pasienten.

Les også: Pasientservice og krav mot mindreårige

Tilbake til artikkeloversikt