Ledig stilling: Customer Success Manager

CrediCare er leverandør av teknologiske løsninger innen betaling og selvbetjening til bedrifter, helseforetak og treningssenter til hele Skandinavia. CrediCare AS ble i 2018 en del av Melin-gruppen, og fokuserer nå våre ressurser på å utvikle enda bedre løsninger i en stadig sterkere internasjonal konkurranse. Høye målsetninger og ambisjoner krever dyktige medarbeidere, derfor søker vi etter Customer Success Manager til vårt ettermarkedsteam i Førde.

Vi ser etter deg som er pådriver for å øke kundens livstid og verdi ved å skape positive kundeopplevelser. Du har god kommunikasjonsevne og vil selv gjennomføre kundeprosjekter, oppfølgingsmøter og initiere andre kundebevarende tiltak. I tillegg er du proaktiv i forhold til de stadige endringene i markedet, herunder aktivt søke produktforbedringer og spille inn ideer til vår utviklingsavdeling. Det må påregnes en del reisevirksomhet. CrediCare har som mål å skape den beste kundeopplevelsen.

Les hele stillingsannonsen her

 

Tilbake til artikkeloversikt