Husk at vi i CrediCare nå treffes på ett telefonnummer - 22 80 70 00!

Jeg er uenig i kravet, hva gjør jeg?

Dersom du mener at kravet vi har sendt deg er urettmessig eller feil på noen måte, må du snarest ta kontakt med oss slik at vi får registrert din innsigelse.
Innsigelsen registrerer du på vår portal, eller ved ringe kundeservice på telefon 22 80 70 00.
Før du tar kontakt med oss ønsker vi at du skal ta stilling til følgende:

  1. Hva er det med kravet som ikke stemmer med avtalen med oppdragsgiver.
  2. Hvor stor del av kravet mener du innsigelsen gjelder.

For å få en god oversikt over uenigheten er det en god regel å gå gjennom hva som er avtalt mellom deg og oppdragsgiver, og hva var det som ikke ble levert som avtalt. For at vi skal kunne legge innsigelsen frem for oppdragsgiver er det viktig at vi får en god oversikt på hva innsigelsen gjelder.

Tilbake til artikkeloversikt